MIN NYA KLÄNNING FRÅN WHYRED



Idag har jag varit och fixat med ett jobb inne i gävle. En bra början, känns skönt!
SEN VAR DET KLÄNNINGEN OCKSÅ
I sthlm försökte jag låta bli WHYRED, gick inte ens i närheten av WHYRED. För att inte tappa förståndet och få för mig att handla för mycket, har inte råd med det, har inte råd med det alls. Men när jag kom hem satte mig vid datorn och kikade in på deras hemsida förstod jag mitt misstag jag skulle ha köpt den åtminstone. Så jag var tvungen att ta en titt inne på FICO idag när jag var i gävle och fixa med jobbet. Och där hänge den, jag provade och jag var FAST. Så den fick följa med hem.


Nu hade jag tänkt se Bodyguard, har för mig att den ska vara bra? Ja annars kan man alltid förlita sig på titanic.
Imorgon ses vi på gymmet
ha det


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefin klänning!

2008-12-16 @ 22:12:14
URL: http://tessaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0