14.12.08

MEN GODMORGON PÅ ER


Är det nå sjukt eller?

Jag har sovit 3 timmar MAX, skulle kunna ha sovit 2 till men hjärnan ville inte vila mer så nu är jag uppe...
Ska in till gävle på gymnastiktävling hela dagen lång och jag kommer att se ut som en zombie, applåder till mig själv.
Så otroligt onödigt att utsätta sig själv för en sådan obetydande kväll som gårdagen bjöd på...

Lägger in lite kort när jag kommer hem ikväll, gårdagens SPEKTAKEL kan ha varit torraste kvällen i världshistorien men korten vill ni inte missa och inte dagens gymnastiktävling heller.
Ne nu ska jag klippa i några kläder eller göra nått annat kreativt innan det är dags att ta sig ut i kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0