gungaochrullaKVÄLL

Igår var det sjukt kul, Eliasson och Nava ni gjorde världens tabbe som banga i sista sekunden...
Det rockade fett yesterday. JAG OCH STINA HADE SJUKT JÄVLA KUL
Världens bästa barndomskompis Lisa Engstrand var ute och rockade fett gjorde hon med, minst sagt. Sen kommer hon fram till mig med en kille på dansgolvet som visar sig vara Emil Mårtensson. Som jag inte alls kände igen, min klasskompis för jätte, jätte längesen som jag inte har träffat på 10 år typ, jag blev chockad kan jag tala om, jävligt chockad! Förstår absolut inte hur vi inte kan ha stött på varandra tidigare. Jag hade i alla fall inga som helst förväntningar på kvällen och det visade sig vara bästa utekvällen på bra länge.
Jag glömde kameran, men min underbaraste Älsklings Stina hade sin med sig och några blixtar gick då och då.

Korten lägger jag upp senare ikväll.
Jag körade dock inte på stayupsen för dom som undrar, det var föööör kallt, så jag draperade en Erin Wasson + strumpbyxa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0