SLITEN, sliten, s l i t e n...



Jag är fruktansvärt sliten. Sjuk kommer jag att bli också, det är liksom inom räckhåll känner jag. Lite halsont just nu och jag verkligen märker att en förkylning börjar närma sig. Så nu sitter jag här och häller i mig te med honung och citron. Jag har även gjort en helt sjuk röra som Ida har lärt mig, och hoppas på att den ska göra underverk. Jag har blandat honung med riven ingefära och citronsaft så nu ska även det ätas. Snart häver jag nog fram glassdunken och smacka i mig den för att halsplågan ska försvinna. Det var nog inte så skickligt gjort av mig som gick ned och tränade tidigare idag. HALLÅ, det kan ju vara livsfarligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0