American Apparel

SVE-TUR... 0-0 skit tråkig match! Förstår inte alls varför jag sitter och tittar!??

Men kom att tänka på en helt annan grej, klänningen som Stina hade på sig på Tensta i fredags! Som Karin nyligen beställt på Nelly. (JAG ÄLSKAR DEN) OCH jag vet, TYP alla har den OCH den är otroligt chic. Ibland har det till och med känts som att jag har en, eftersom jag tyckt om den bra länge nu och sett den på bild allt för ofta. Men jag äger ju den inte alls, det kanske börjar bli dags nu. Grejen är den att jag inte vet vilken färg jag ska lägga min röst på.

image269


Kommentarer
Postat av: elinor

den är GRYMT snygg! Ha en bra dag KRAM

2008-02-08 @ 08:42:56
URL: http://littleellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0