KÖP EN KORSETT

                 image292

Sitter på jobbet och dricker min andra kaffekopp för dagen och äter en vaniljbulle som jag fick när jag var och hejade på hemkunskapsfröken. Och OJ vad fina hemkunskaps köken har blivit, gillar inredningen skarpt.

Som vanligt var jag på push-passet igår och det var riktigt härligt, sen stannade jag på afrikanska dansen också men lyckades tyvärr inte att få Stina eller Karin att stanna. Men, men jag körde på själv med Karins mamma och mormor, OCH KARINS MORMOR ÄR SÅ JÄVLA HÄFTIG... JAG VILL VARA PRECIS SOM HON NÄR JAG ÄR SÅDÄR GAMMAL... hahahaha! Och i slutet på passet lyckades jag boka EVA för ett EXTRA PASS på SGA halv 6 idag med mina kids...

Annars så vill jag bara poängtera att korsetten är IT-plagget nu! Jag älskar min och med tanke på hur "MYCKET" jag köpte den för så gjorde jag världens KAP... så nu skulle jag helst av allt vilja ha en i alla färger, men tänkte börja spana efter en vit sådan! Lägger in en bild senare på en vit dylik som jag ÄLSKAR, men gud vet ju vad den kostar!


nu ska jag sy lite med åk.8


PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0