KUL...

... att det är så många som läser min blogg, är förvånad över besökar antalet....

Ne nu har jag sett klart på tv för ikväll, (vill prata med twins om debatten imorgon) hahaha, ringer så fort jag slår upp ögonen, ska försöka väcka ER...  ne nu är det bäst för mig att ta en sömntablett om jag ska få i mig nå sömn överhuvudtaget, ska opp tidigt imorgon.

PS. för er som är gymnastik själar... JAG VILL gå FRISTÅENDEKURS STEG 2, SNARAST, VERKAR VARA DÅLIGT MED DE NU.... helst i STHLM, meddela mig om det är någon kurs på G...

och för den personen som är i stort behov av vissa fotografier, JAG SkA KÖPA EN NY SLADD IMORGON så jag skickar de imorgonkväll, hörs på MSN då =)

SOV GOTT DE BÄSTA

Kommentarer
Postat av: Nr 9

hahahha SEEEEmmmmmrraaaa Jalla skynda...... :D:D:D

2008-02-08 @ 00:01:37
Postat av: Jag själv

till NR.9
haha FIXAR DET DäR IKVÄLL, vet du att nu på förmiddagen hade jag idrott med åk.3 och en kille som gick där, han var en riktig fobollNÖRD, påminde om dig skit mycket FAKTISKT, och inte nog med det, GISSA VAD HAN HETTE?................................................................... han hette Muhammed!

2008-02-08 @ 11:36:54
Postat av: Anonym

till NR.9
haha FIXAR DET DäR IKVÄLL, vet du att nu på förmiddagen hade jag idrott med åk.3 och en kille som gick där, han var en riktig fobollsNÖRD, påminde om dig skit mycket FAKTISKT, och inte nog med det, GISSA VAD HAN HETTE?................................................................... han hette Muhammed!

2008-02-08 @ 11:37:43
Postat av: Nr 9

hahahahahhahahahahahahaha.....
kom kolla i sommar ska jag visa vem momo ee...
D zlatan har lärt sig har han lärt sig Av Nr9 momo..

2008-02-08 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0