MITT UTTALANDE...

...3 friska, smarta, snygga brunetter......åker fel, PATETISKT! 

vi kan ju inte ta oss hem från gävle, från SÄTRA, vilket skämt, och det värsta är att vi typ kan vägen utantill annars!??

Kul, släppte av fotbollsspelaren i sätra och tar avfarten från sätra mot E4.an sen tar vi avfarten mot E4.an sundsvall... och sen kör vi på som aldrig förr... pratar om sthlm och hur kul vi kommer ha det på lovet och en massa annat shit...
-JAG SKRIKER, TJEJER VI ÄR LOST
-EMI, NE SKÄRP DIG SEMRA, JAG VILL HEM
-AMI, MEN ÄR NI DUM ELLER, VI ÄR INTE LOST, AVFARTEN KOMMER SNART
-JAG, NEEEEE FAN, VI ÅKER JUH TILL SUNDSVALL NU, FAN FAN FAAAAAAN
-AMI, NEEJ DÅ AVFARTEN KOMMER SNART
-EMI, NE MEN ALLVARLIGT TJEJER?
-JAG, ALLTSÅ VI ÄR SÅ LOST SOM VI ALDRIG VARIT FÖRR, HUR FAN KUNDE VI MISSA AVFARTEN?????????
-EMI, vaaaaaah, VÄNTA DET KOMMER EN SKYLT VAD STÅR DET??
HAHAHAHAHHA,
-ALLA, VI ÄR LOOOOOOOST, SHIT VAD GÖR VI NU????
-JAG, AAA, MEN KAN BILIDIOTERNA BAKOM KÖRA NÄRMARE ELLER???
-EMI, Semra du kör 70 på en motorväg.....

Nee, men det var sjukt kul tjejer, OCH ÄNNU ROLIGARE BLEV DET, NÄR DE SOM VI RINGDE TILL VERKILEN, VERKLIGEN BÖRJAR HÅNA OSSS, OCH DET VAR TILL STOR HJÄLP SKA NI SEEE...
(men vem hade inte hånat oss)

1 timme later
EMINAS KOMMENTAR OM ALBORGEN
ÅÅÅÅH ALBORGEN JAG HAR ALDRIG I MITT LIV VARIT SÅ GLAD ÖVER ATT SE DIG SOM NU...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAHAHHAHA HAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAH HAHAHA

Det blev iaf en massa shopping i gävle och "valbo" haha
SUSHI och en massa skratt med bästa

Helgen blir lugn....
middag, fotboll, träning och sthlm

ne nu ska jag sova, upp tidigt imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0