semmeldagen eller (semradagen)

Ja då var fettisdagen här, och när jag kom till lägenheten såg jag att semlorna låg på bordet och väntade på att EN ANNAN STOR SEMLA (semra) skulle komma och äta upp de, vilket jag ska göra alldeles strax. SKA STOPPA I MIG 2 I ALLA FALL

har precis kommit hem och dagen börjades tidigt, men har trots det gått rätt så fort. 

Nu är jag trött och jag fryser som aldrig förr, riktigt kallt var det ute. Hade tänkt krypa ner och gömma mig i den stora soffan och bara njuta av att jag är i andra lägenheten helt själv. Men innan jag gör det ska jag göra te och VÄRLDENS STÖRSTA OCH GODASTE MACKA. SEN SKA JAG GOTTA MIG MED SEMLORNA =D

ses

image261


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0