wild world


Hur bra är inte den här från 1971?

VAD HAR HÄNT IDAG?
idag har jag varit i skolan, som vanligt då och vikarierat :-) hahah träffade på johanna också som var där och vikarierade, och jag hoppas jag ser dig imorgon med stumpan!
Ja annars har jag tränat kidsen, blev även en vända till twins efter det... en hel del SKRATT riktigt mysigt HAhaha
Fredagen börjar närma sig, vet inte hur jag gör, men alla verkar ju vara så otaggade så jag ska nog inte ut... får göra nått annat roligt istället; ) Men lördagen kan bjuda på en livlig afton, ska FIRA VÅRAT GEMENSAMMA FÖDELSEDAGSBRAN, SGA FYLLER 70 ÅR
Men först och främst ska man ta sig an morgondagen,
-KARIN JAG SKA NOG KÖRA IMOGON, HÖR AV DIG OM DU ÄR TAGGAD... alla hjärtans dag är det ju också, tänkte inte på det, hade mitt alla hjärtans dag mys TODAY... så jag antar att vi ska styra något framför tv.n vi tjejer, varför spendera dagen med en kärlek? när den kan spenderas med fem, sex eller varför inte tolv personer HAHA

Nääe nu äre bums i säng för min del, ska opp och hoppa tidigt imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0