Yes, I'd like...

image270
...underkläder från McCartney (NK) denna månad

Stella McCartney nära dig snart, vill bara att det ska bli sommar nu, vilket inte lär hända på ett tag... Vill till Stockholm och NK bara jag ser de här bilden, vilket skulle kunna vara möjligt...


Idag var jag på skolan igen och undervisade, riktigt kul var det, fick ha en idrottslektion med åk. 3 och oj vilka fotbollskillar säger jag bara. De är så små men har en sådan energi, och intresse, kommer inte alls ihåg att jag och min klass var så duktiga när vi var i den åldern. Ne men som sagt riktigt kul helt enkelt..
Tack för lunchen pappa, "jag bjuder nästa gång"

Ne nu ska jag en vända in till valbo (och fixa sladden, annars kommer NR.9 bli arg), annars ska jag bara sitta hemma ikväll och fortsätta krya.. gjorde världens miss, var ute och jogga för ett tag sedan, och nu har jag blivit snuvig igen... (TYPISKT, PRECIS NÄR DET HADE BÖRJAT AVTA)

SYNS

Kommentarer
Postat av: hej

annovarning där, jefla skelettvarning. toka!

2008-02-08 @ 18:01:19
Postat av: Elin

Darling du lär sluta träna när du är suuk :/
Fan vi lär ses snart, ikväll KANSKE?!?? :D mellofestivalen och grejer. Puzz!

2008-02-09 @ 13:07:56
Postat av: så tråkigt

Get A life, maybe?

2008-02-09 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0