Awww, wow, he's cute....

image247

Dagen började med att jag klev upp 07.00 och det har jag inte gjort på bra länge nu, erkänner, sjukt jobbigt...
Men det var värt det, barnen var hur roliga som helst, riktigt kul var det att va där en hel dag.

Sedan har jag varit och tränat gympatjejerna och det gick sådär, nya formationer och lite ändringar så det var svårt för de, (EN HES SEMRA NU) tjöt som en skata gjorde jag också, för att de var så odugliga på att lyssna.

Så nu hade jag tänkt ta och plugga lite få se om jag får nått gjort överhuvudtaget, sova tidigt blir det orkar knappt stå på benen eller sitta eller göra nått alls, träningen gjorde sitt igår kan man lugnt säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0