Our mistakes are what make our fate. Without them, what would shape our lives?

image248
Sitter i skolan och skriver engelska, går faktiskt ganska bra... Snart ska jag ner till Hammar och hälsa på skolan och lärarna... "för de har ju säker saknat mig" Blir även en snabb fika med tvillingarna

Sen ska jag tillbaka till skolan.

Idag tror jag nog att jag åker hemHEM och inte till den andra lyan efter skolan för att få lite plugg DONE... sen ska jag låta musklerna få jobba lite, ta en promenad till Jernvallen och köra spinning kl.19.00. Kaka och Stina hör av er om ni är på?


Nu väntar jag bara på att Amina eller Emina ska höra av sig så att jag kan lägga denna computer åt sidan.

Synda er, skynda er ring, ring foooooooort.


C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0