ett bra tag sedan

tjenna bloggen!
ett bra tag sedan nu vi sågs, jag har faktiskt saknat dig....

Idag har jag haft världens bästa dag typ, eller nja typ nästan den är inte slut än, återstår att se slutresultatet...
Igår var jag ut med mina bästa och hade det så mys så, ska försöka lägga in några bilder sen, någon gång imorgon kanske...
Idag har jag i alla fall varit i gävles skogar med en av mina bästa, Ida och med gävlepojkarna och lekt tredje världskriget, fast istället för sprutande blod var det färg vi fick skåda. Sen har vi grillat och stressat till valbo där vi handlade lite gott som vi sitter och smuttar på nu.
Frida luuke kommer snart och ska skjutsa in mig och ida till gävle, vi ska till emil (idas käraste) och fira hans 21-års dag, vi har TYP VÄRLDENS BÄSTA PRESENT:-) EN KÖTT PRESENT, haha kommer en bild på kvällen också...
heeeej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0