hot wannabe couple

 
 




Hela jävla natten har jag legat och snurrat 360 grader fram och tillbaka och runt och runt och upp och ner.
Jag hade jävligt kul förra helgen med frida och ewe men det kanske blev lite för kul.
Fortfarande sjuk, jag hostar som aldrig förr, snart kommer alla mina inre organ ligga i en pöl framför mig, vad gör man när man har ont i halsen förutom hostmedicin??
Det har liksom gått 1vecka och 2dagar.
Lite tips skadar mig inte just nu....

Nu ska jag lägg mig i soffan glo sex and the city OCH överkonsumera te, honung, ingefära och Bisolvon

Kommentarer
Postat av: Hannah!

Hej semra :)

det är fint med mig! själv då?

jadu, blir kanske en tripp till götet med pappsen & efter den 13 augusti tänkte jag dansa mig igenom dom sista sommardagarna (blir ju 18 då :P) vad ska du själv göra i sommar? :) puss & kram!!

2008-07-01 @ 17:54:47
URL: http://hannaholsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0