my yesterday

Igår umgicks jag med min syster, hon gjorde pannkakstårta till mig och henne som vi åt till frukost, hur smarrigt som helst.


På eftermiddagen drog jag på mig mina T-strapp sandaler och flanerade till ida, som hade lagat spagetti och köttfärssås och ville bjuda mig på mat, snäll den bruden men jag var inte hungrig så jag orkade inte ens smaka, fyy skääms på mig... Ida hade en outstanding outfit på sig, så jag var tvungen att ta några kort ;-)
Vi drog i alla fall in till gävle med FridaLuuke för att skåda GIF-Kalmar och jag ångrar det nästan lite, eftersom matchen var en DISASTER. Gif förlorade med 5-1 poor little fellow's







Efter matchen avrundade vi kvällen med bio, SEX ADN THE CITY för andra gången såg jag den.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fina bilder :)

2008-07-04 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0