ne nu ska jag skärpa mig...

Hej, det är så att jag inte varit här på ett tag! Och jag ser att folk besöker så jag antar att jag ska vara lite mer aktiv på denna sidan från och med ikväll.
Förra helgen var grejt kan jag lova, jag har skrivit ett jävligt långt inlägg om helgen, men det går inte att publicera, tråkigt nog...
ska se vad jag kan göra, försöka få tag på en expert som kan hjäpla mig...
I alla fall så jobbar jag förmiddag denna veckan, och det har varit jäkligt jobbigt, har inte fått så mycket sömn. Har liksom varit uppe försent varje kväll, haft grejer att göra som man inte kan tacka nej till.
Som igår var jag & ida & suzzi på bio, MAMMA MIA, mycket bra var den, jag gillade den skarpt, skulle vilja se musikalen i stockholm, ida sa nått om att den skulle gå där i höst tror jag... men som sagt, bion ska ni gå och se mina kära vänner...
ja annars har jag och ida köpt träningskort på badhuset så vi har tränat varje dag denna veckan, nästan...
orientaiskdans, spinning och push, nu är det vila imorgon, lördag och söndag, sen kör vi järnet på måndag igen ;-)

imorgon kanske vi ska festa till det lite, om det inte blir imorgon ses vi garanterat på lördag kan jag lova...
lite bilder från helgen som varit så jävla bäst
och efter det drömma sött...
FREDAGEN







LÖRDAG MORGON GRILLNING EFTER PAINTBALL'EN



LÖRDAGKVÄLL AT EMIL











Kommentarer
Postat av: fripp

underbar kväll stumpan, saknar dig! jag har en hel halmstadsresa att berätta om, och du verkar också ha mycket att dela med dig av, nyfiken när jag ser alla bilder!! Keep in tuch HUN! <3

2008-07-21 @ 22:54:57
URL: http://fridaluuke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0