don't cry, buy a bag and get over it

Idag har jag experimenterat med mitt hår och mina naglar.
Och nu undrar ni säkert HUR DÅ?
Och det hade jag tänkt berätta för er...
Jag har bokat tid hos frissan och jag ska bli ljusare i huve nu till sommaren och trimma mina slitna toppar...
Men jag har inte tid förän om 2 veckor, så jag tänkte att jag kunde ta sakerna i egna händer och experimentera lite så jag tog lite sprit som jag hade kvar sen någon gång för längesedan och blandade det med kamomillTE, "smörjde det i håret" och sedan la jag mig i solen. Håret blev ljusare faktiskt, men det finns ett ännu enklare sätt och då häller du bara en öl över håret innan du duschar. Håret kommer garanterat bli någon färgton ljusare.

Idag var jag och handlade på ica, och sen tog jag ytligare några steg till dollar store, där hittade jag löst glitter i olika färger. När jag kom hem hällde jag ett rött glitter i ett av mina röda nagellack, det blev riktigt bra faktiskt, och snyggt att använda till en enkel svart klänning för att piffa upp helheten liksom.
prova, du kommer inte bli besviken ;-)

HA DET GREJT ALLA DÄR UTE

klänning: Gina tricot
kofta: H&M

Kommentarer
Postat av: Seriöst

Du vet att du är utlänsk va? Du har mörkt hår, mörk hy och mörka ögon. Sluta förstör dig själv mer en vad du gjort. Färga håret mörktbrunt istället.

2008-07-03 @ 23:11:37
Postat av: Till Semra

helt seriöst tycker du att du passar bra i den ljusa färgen??

2008-07-04 @ 19:48:36
Postat av: Emil

Jag får se resultatet irl snart :D:D:D Kan knappt bärga mig ^^

2008-07-05 @ 02:06:42
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt serriöst så tycker jag att hon passar jätte bra:)

2008-07-05 @ 11:56:20
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är snygg och har snygg kropp och den som ofta skriver negativt om dig, jag tror att den personen är avundsjuk på dig så därför trackar hon ner dig!

2008-07-06 @ 14:24:34
Postat av: helt seriöst

så alla svenskar ska vara blonda och alla utlänningar ska vara mörka?? what?????????????????

2008-07-07 @ 19:45:42
Postat av: oz

vad fan är det med er och eran svartsjuka på tjejen? fuck vilka problem ni har era nollor,haha vilket dåligt självförtroende ni måste ha , klankar ner på snygga människor för att ni ska må bättre. skaffa psykologhälp ist eller knapra lyckopiller fucking loosers. har sett en del kommentarer och dom e fan vidriga., tror du kommer passa skitfint i ljust hår Semra. Snygg e du!! kram okica. länge sen nu :) ta hand om dig, rolig blogg :)

2008-07-12 @ 18:50:44
Postat av: maria laschka

gumman! du är bland den bästa människan man kan ha som vän! du är otroligt vacker! lyssna inte på dessa dumma människor som bara pratar skit!

2008-07-14 @ 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0