Hej på er...

...vill ni veta att jag haft en kanon helg

(har inget internet för tillfället, därför blir det inte mycket bloggande för min del just nu...)

i helgen hade jag fullt upp:-)
i fredags tog mina bästa studenten, ni var jättefina allihopa och jag hoppas ni hade det trevligt, tråkigt nog kunde jag inte vara med på kvällen pga jobb, blev i alla fall en soft kväll hos ida med någa brudar och fotboll.
Lördagmorgon åkte jag och Ida in till gävle och shoppade rumpan av oss, eller inte jag så jättemycket eftersom jag varit till uppsala förra veckan och shoppat MYCEKT FÖR MYCKET. Men Ida kunde jag påverka med några köp, och hon tyckte att jag hade dåligt inflytande under shoppingrundan, hon skämdes lite över hennes 100 kassar, men så äre, vi har ett problem vi är beroende och vi blir så hög på våran drog ;-)
Hon köpte bl a. en jättefin lång blommig klänning och den svarta korta jackan som ni kommer se på bilderna, otroligt fint.
Hur som helst, när vi skulle åka ut från parkeringshuset fick vi problem vi kom inte ut, grinden ville inte åka upp, efter en hel del sura miner, idioter som gav oss sura blickar, konstaterade vi att det var fel biljett som var från november 2007 någon gång, efter det eländet fick ida köra på tok för fort hem för att vi skulle hinna till fotbollen och festen med jobbet.
Det blev lite stressigt under fixandet men kort och gott det var en grym kväll orkar inte berätta i detalj, men det var otroligt kul helt enkelt....
på söndagen åkte jag in till valbo med pappa och tittade på syster's fotbollsmatch och sen blev det en vända till in till gävle fast denna gången med Ida där vi såg på när SIF spöade BRYNÄS

imorgon kommer jag tillbringa förmiddagen på sandvik, sen ska vi tjejer och killar till trebo och lira golf, därefter avrunda med fotbollen på TV

delar med mig av helgen, på bild









jag och Ida firar 1-1 målet med chefen








Kommentarer
Postat av: Emil

fan va snygga kläder du hade då! :D:D Take care bejb!

2008-06-18 @ 01:32:20
URL: http://eliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0