Uppsalas ONSDAG erbjöd mig kläder och jag blev några tusenlappar fattigare

Har varit och shoppat med gårdagens sällskap i Uppsala, hittade underbara labels från en massa affärer...

så nu kan jag nog hålla mig bort från centrumen ett bra jävla tag.


Nu har jag bara en massa roligheter att se fram emot...

det enda roliga kvar denna veckan är tripp till Västerås på fredag annars blir det 12timmars arbete både lör och sön, men ska försöka hitta på nått mysigt med Ida på kvällarna, så att helgen inte bara går bort på Sandvik och i sovande.


Ni får ha en så underbar helg mina studenter och ha en underbar dag imorgon på ERAN SISTA 60/70 men snälla undvik att ramla och börja blöda, svimma av och snarlika tings, håll er borta från det.

Jag vill ha bilder från vårat sista 60/70, har inte ett kort :-( 
hade riktigt trevligt med brudarna hos linnea herrgård då
jag skulle verkilgen bli glad om någon kunde skicka de till mig

(detta kort för 2 år sedan)



linne: New Yorker
jenas: filippa K
skärp: H&M
sko: dinsko


Kommentarer
Postat av: Emma

var det längesedan du shoppade skorna? GILLAR dem, såg snygga ut :)

2008-06-05 @ 09:10:05
Postat av: Semra

Hej Emma!

Ne jag köpte skorna i onsdags när jag var i Uppsala och shoppa. De har nyligen kommit in så du borde kunna haffa åt dig ett par om du håller utkik och har tur, endast 400kr

ha det bra, kram

2008-06-06 @ 16:53:47
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: hejhopp

skorna va helt okej, stora fötter du har jänta hihi :P

2008-06-10 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0