Nej tack till plockgodis!


Skulle handla påskgodis till Ajla idag. SÅ jag traskar mig iväg till MAXI... Fullt med folk var det när jag kom dit för att handla en näve godis, men aja i alla fall. Så jag tar en påse och börjar plocka när jag flyttar mig lite åt vänster för att kunna nå en sort som föll ögat, tittar jag på en gubbe som står och gräver i godisdunken med händerna... Inte direkt normalt... Tror ni jag blev lite äcklad då? Jag la ifrån mig godispåsen och bara gick där ifrån... Förstår mig inte på folk! FYYY FAN FÖR DIG GUBBÄCKEL...


Ne så då traskade jag iväg till gamla hederliga VIDEOHALLEN nuvarande HEMMAKVÄLL hyrde STOMP THE YARD, KÖPTE STANS FRÄSCHASTE GODIS OCH FICK EN SNICKERS PÅ KÖPET... SUG PÅ DEN NI


SÅ nu ska jag tillbaka till det vanliga, kurering och vila, SKA KIKA PÅ VÄRLDENS BÄSTA FILM ENLIGT ELIN OCH JOHANNA OCH ÄTA GODIS...


Kommentarer
Postat av: JAY

om du inte tyckte den var världens bästa film, med världens hetast kille i vet jag inte vad jag ska ta vägen ;) hahaha!

2008-03-21 @ 10:42:10
URL: http://johannasoderberg.blogg.se
Postat av: Emil

haha, you go gubbäckel! ;P haha!

2008-03-21 @ 16:32:56
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0