Prinsessbakelsedag skulle man kunna kalla det

En del saker som alltid bidrar till en toppenkväll är schysst sällskap, och det var verkligen på topp ikväll.


Uppvärmning. Riktig trevlig morgon/förmiddag som spenderades hos nannasöder, fick en MARY KAY makeup kurs skulle man nästan kunna säga och det var ju en lyckad start på dagen.


Mjukning. Jag, Johanna och Elin får låna bilen för att hämta upp KarinMellin som är världens segaste människa, "men alla kan ju inte vara snabba här i världen, för hur skulle det se ut om vi inte hade sega personer bland oss?" för att sedan förflytta oss till köpcentrumets trakter. Där vi skulle köpa present till LUUKE, vilket dock blir ett misslyckat besök. HANDLAR ALDRIG MER PÅ SYSTEMET I VALBO...

(för mer detaljerad beskrivning läs johannasoderberg.blogg.se)

  

Huvudsysselsättning. Middag hos Lurken där vi får smaka på världens godaste wokad kyckling med nudlar och GLASSBOMB som efterrätt var extremt, fråga luuke om recept. Helt klart världens bästa torsdag på länge, så som vi skratta och härja, och Mellin var nog värstBÄST av alla...


Stretching. Peeling och dusch var precis vad jag behövde och fick efter en dag som denna.
Ne nu ska jag sova annars somnar jag över tangentbordet.

image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0