VÄGGEN BLEV BRA...

...och jag kan ju säga det att jag var uppe hela natten och måla... och pappa hoppade faktiskt nästan av lycka när han fick syn på väggen, för han tyckte att jag hade lyckats förvånansvärt bra, så det var det absolut värt.

Imorse väckte en viss frida luuke mig och vi tog en tidig morgonpromenad, kände mig som en zombie men efter ett tag var man taggad och vi flanerade runt hela sandviken kändes de som och underbart väder var det också!

Annars så har jag varit hos Nava och tjattrat med godingarna som var där, alltid trevligt... tittat på fula maskeraden kort och hällt i oss en massa kaffe.

Blev sedan fotboll hos Stina med Karin och Frida och nu är jag hemma och är helt död, ska lägga mig strax. Imorgon blir det morgonpromenad och Valbo med tjejerna på eftermiddagen, ska köpa present till LUUKE hon fyller 19ÅR den där JÄNTAN på Fredag...


Ne men ni får väl sova sött gott folk, för det ska jag göra :-)

image345


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0