VILKENS GUMP?

image314

Jag ska upp och strosa omkring på gatan 06.00 med Karin imorgon så jag antar att jag egentligen ska ligga i sängen och sussa, men det går liksom inte....
nu när jag sitter här och glider igenom lite kort kom jag att tänka på att jag skulle ringa twins och berätta om min dröm, fasen jag drömde världens äckligaste dröm, fattar inte själv hur man kan drömma såna saker!?? Och för en gångs skull kommer jag ihåg vad jag drömt, ringer imorgon och berättar helt sjuk dröm alltså!


Imorgon börjar jag 08.00 och slutar 15 över 15, sen blir det en vända in till Valbo direkt efter det, för att se om marknaden eventuellt har fått in något nytt, var ett tag sedan jag var där och slira.


Frida Luuke det blev ingen träning för min del idag heller, så du behöver inte vara orolig över att du var tvungen att sitta och diskutera tråkiga föreningsfrågor med de övriga representanterna.

Jag var så jävla dålig, hade dragit på mig träningskläderna och skulle precis låsa upp cykeln då jag fick för mig från precis ingenstans att stanna hemma och inte röra ett finger. Dåligt gjort men shit happens med våra hjärnor ibland och det var ett sådant shit som hände med min hjärna idag... Men imorgon då jävla KARIN ska vi VANKA I 1TIMMA och svetten ska forsa och VI SKA KUNNA VRIDA UT TRÄNINGSKLÄDERNA för att vi svettats så jävla mycket, det är mitt mål, blir jävligt besviken om vi (JAG) misslyckas... hahaha FYYYYY FAN VAD ÄCKLIGT, YEEEEEEEES NEE nu är det säng för min del...


Hörs alla JÄVLAR där ute


Kommentarer
Postat av: Frida Luuke

haha stumpan då, latheten slog till. Men vad skönt, då kan jag andas ut nu och så taggar vi som tusan inför helgen men också inför näste ttisdag då vi ska ösa :D

2008-03-12 @ 09:42:20
Postat av: plutt

strosa runt på gatan? :)

2008-03-12 @ 17:49:25
Postat av: Anonym

rumpan tillhör stina btw ;)

2008-03-13 @ 20:15:36
Postat av: Anonym

hahaha, feeeel det gör den inte ;)

2008-03-14 @ 13:27:16
Postat av: Anonym

kanske eminas????

2008-03-14 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0