en fantastisk kväll, i will remember you

god natt gott folk!
nu är jag hemma, så mycket hemma!
oj nu ska jag sova tror jag, trött trött!
sjukt rolig kväll, fick dock stressa hem efter jobbet som en idiooooot men det är smällar man får ta ibland, har blivit rätt så ofta för mig nu, men vadå jag är glad i alla fall :-D
bilder kommer imorgon, hittar inte sladden nuuuu och OJ VAD ALLA VAR FINA, MYCKET BEAUTIFUL, OTROLIGT SNYGGA, eller ja ojeeh inte alla, de flesta...
ne nu ska jag sova, sova så mycket, sova så mycket, sååå mycket så som jag aldrig sovit förr sen måste jag upp och jobba....

SES PÅ JOBBET DÅ FYLLO


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo du jobbar som ''läarare'' på skola, o så säger du s es på jobbet fyllo, FIN FÖREBILD FÖR BARNEN

2008-05-15 @ 15:34:56
Postat av: Semra

Ne jag jobbar inte på skolan mer, jag jobbar på Sandvik och eftermiddag dessutom min kära vän, så jag hoppas att du som framhäver något som du inte ens vet sagan bakom, skaffar dig själv ett lite bättre liv än att istället hacka på mitt? inget illa menat, puss på dig

2008-05-15 @ 23:56:22
URL: http://semradedic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0