en slängkyss börjar lördagen med

image489

Oj, klockan är mycket och jag ska lägga mig nu snart, upp och rassla ska jag kl.06.00 imorgon, ska på tävling i söderhamn med gymnasterna...



På kvällen ska vi äta middag hos Stina och fira hennes 19 år, jag antar att vi ska ut och svänga om på dansgolvet därefter...

Så imorgon kväll vill jag se dansgolvet fullproppat med folk, som släpper loss med speciella "moves" precis de DU GÖR HEMMA FRAMFÖR SPEGELN


elinpelin, välkommen in i klubben, du blev sjukt snygg i luggen darling, jag gillar a lot :-D


neee, sova nu för min del


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkig blogg. du verkar väldigt ego, orka!

2008-05-19 @ 11:25:37
Postat av: Anonym

Men sluta läs den då om du tycker de! själv så tycker jag att den är bra:)

2008-05-19 @ 17:32:27
Postat av: Anonym

bara för du som tycker de är bra inte har något liv!

2008-05-23 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0