Everywhere we go, people want to know? how we are.... RAMSOR PÅ HÖG NIVÅ I STHLM


jag skulle också vilja vara på gymnastiktävling nu och sjunga en massa ramsor och hoppas på de bästa poängen från domarna efter varje uppvisad gren... men nej jag har jobbat hela dagen, slutade 18.00 och bussen begav sig till gymnastiktävlingen i STHLM 13.00 så det var omöjligt, annars hade jag fjäskat till mig en plats hos Frida, Jenny och Madde och följt med och tittat på en massa fantastiska fristående och volter, men som sagt NEEEJ HEMMA ÄR JAG!



Har varit bosatt på Sandvik hela den här veckan, känns det som nu. Så fort jag kom hem idag tog jag på mig nått svalare och åkte till Högbo, underbart väder har det varit. Igår tillagade jag en massa gott som kom ut från ugnen med en härlig doft, olika kakor och pajer. Så vi packade ned bakelserna gjorde en sallad, gjorde bland saft, tog bilen upp och hade picknick, riktigt mysigt faktiskt. Nu blir det onyttigheter och film, imorgon ska jag sova hela dagen lång, därefter flanera i gävle och kanske hittar nått spännande och på söndag är jag åter tillbaka på Sandvik för ett 12timmars hårt arbete...


Syns


Bohem blå tunika - H&M

Kjol - H&M

Höga vita Converse

Pilotisar - Prestige
image511


Kommentarer
Postat av: A

passar bäst i rakt hår, fast du borde klippa upp och lite kortare, det blir bättre med lugg.och mörkt skulle du passa skit bra i =) inne nu, we like!

2008-05-24 @ 02:37:12
Postat av: Loveblogg

Vad stor du är, biffig.. med tanke på att du skriver att du tränar så mycket, antog jag att du skulle ha slanka ben och mer smal kropp för du har grova ben.

2008-05-24 @ 02:44:11
Postat av: ...

underbart fula kläder!

2008-05-24 @ 10:39:47
Postat av: Men!

hahahaha, skrattretande at någon säger att du din tana är biffig. den stackarn kan inte ha det lätt.

2008-05-24 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0