good hair means curls and waves

image522
SVAR TILL MARIA

Sist jag färgade mig blandade jag 2 olika färger från Schwarzkopf serien Natural&Easy. Den ena var ljusbrun nr.550, och den andra var blond kommer inte ihåg vilket nummer.

Jag hade den ljusare, (BLONDA) på topparna först innan jag blandade de båda för att ha massera in hårfärgen i hela håret. Jag lät det verka i 30minuter ungefär sen var det bara att skölja av. Men jag har även sprayat håret 1 gång med Blondspray som även den är från Schwarzkopf serien Natural&Easy.

Jag hoppas du får den färg du önskar och lyckas med det lilla hårprojektet.


Kommentarer
Postat av: Maria :)

vad snällt!! har väntat på svar. jag har aldrig blandat två färger, går det verkligen bra? jag gö det i så fall.. men varför har du den ljusa på topparna först, och blandar du båda färgerna sen i samma tub och har i håret? :) massor av frågor. jag vill gärna ha nr på den blonda ifall du kan försöka minnas =) skulle vara super.
kan du rekomendera bra hår produkter, jag har vågigt hår också och inget passar juh, usch.
gör mitt lilla projekt innan studenten då, trevligt!
gärna svar snarast, och om det blir super då skickar jag choklad ask och kram :D

2008-05-26 @ 23:09:37
Postat av: Semra

Jag hinner inte skriva nått nu

Maria, men jag återkommer

imorgon när jag kommer hem från jobbet:-)

ha en underbar kväll:-)

2008-05-27 @ 21:24:09
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: ilda

snyggt det blev :) gillar verkligen färgen.. funderar på att skaffa något liknande, fast med lite ljusare slingor i..

2008-05-28 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0