Idag såg fröken jag ut så här...

Idag hittades inget alls ute bland storbutikerna, men jag tittade bl.a. på en hel del jeans, tänkte köpa ett par lite större och sedan klippa de till shorts, som man kan glida runt med i sommar, men jag får se.

Annars blev det fika med twins på aldo's, bjöd magen på kladdkaka med vaniljsås, (RIKTIGT GOTT) prova det mycket godare med vaniljsås än med glass/grädde och en stor kaffe till.

Och nu har jag precis kommit hem från en lång springrunda och tänkte hoppa in i duschen.
See you sugar


image450

Jeansjacka - Wrangler

T-shirt - Åhléns

Kjol - H&M

Vanliga svarta strumpbyxor - Åhléns

Skor - Converse

Väska - Mammas gamla


Kommentarer
Postat av: johanna

tack så myckeet :) de fanns bara den där färgen vad jag såg somrigast med blått , slå till du med 249 riksdaler :)

2008-05-05 @ 20:59:57
URL: http://johannamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0