jag vill se fotboll på söndag

Ja nu kom jag precis hem för ett tag sedan och jag är lite trött faktiskt...

Ska snart hoppa i säng men tänkte berätta att det kanske blir STHLM på SÖNDAG med IDA BRISFJORD för att titta på när Sverige spelar...

Hoppas det finns biljetter nu då, och att Ida inte glömmer att gå upp och ringa kl: 08.00 till receptionen, för annars är risken att det är slutsålt och det blir ingen tripp.

Ne nu ska jag sova, ska opp om några timmar för att ta mig ned till stan och sedan luncha med brudarna i stadsparken:-) jag ska även kolla upp nr. på hårfärgen åt dig Maria...

image523


Kommentarer
Postat av: Ida Frank

härlig blogg och fin header.

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en
Snygg polotröja som kostat runt femhundra kroonor till salu för endast 100kr, en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Även en blus som kostat runt tusenlappen som nu är till salu för 150kr.
Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-27 @ 06:49:38
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: frida

Idag blire käk tillsammans stumpan! :D

2008-05-27 @ 09:27:22
URL: http://fridaluuke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0