Taking Chances

Dagen började med att det ploppade ned en lapp från posten, och jag blev jätteglad när jag såg denna unika lapp. Det var MINA SKOR med rätt storlek den här gången, jag älskar DEM


Eller ne, så var det inte alls...

...dagen började med att jag gick upp tidigt och tog en kort joggrunda för att sedan gå till jobbet, men det visade sig att jag hade fått fel schema så jag börjar inte förrän imorgon, men, men det är bara veckan ut jag blir kvar på söderskolan, för att nästa vecka är man tillbaka på TAMROCK igen, jäjä men det är en annan story...

I ALLA FALL det var när jag kom hem som jag såg att det hade ploppat ned en lapp från posten som visade sig vara mina SKOR sen, uschiaaameeej gud vad jag tjatar om skorna, MEN DE ÄR SÅ SNYGGA


Annars så har jag varit till Valbo med syster hon skulle till JC och köpa en grå parkas, mycket bra köp gjort av Ajla som kanske provade jackan minst 5 gånger innan hon bestämde sig för att köpa den. Lägger in ett kort på henne och jackan imorgon innan jobbet, men kan inte lova nått, det är inte helt säker att den där tonåringen vill publiceras offentligt ute bland elaka typer som kommer att klandra ned henne och hennes kläder, eller var det inte så du sa AJLA att allmänheten gjorde på min sida?


Sen har jag tittat på Ajla när hon spelade soccer OCH hon är en prima back nästan lika duktig som Ryan Raybould eller ne förresten hon är bättre...

image451

t-shirt - Paul Frank

jacka - gammal som gatan

jeans - Filippa K

skor - svarta korta le coq sportif
image453




MINA NYA SNYGGINGAR
image452


Kommentarer
Postat av: stephanie

driver du, menar du att folk "klandrar ned dig och dina kläder" som om du vore speciell, haha borde vara tacksam tycker man att folk läser din blogg. usch vilken attityd. Lägger man ut bilde offentligt så ska man vara beredd på kommentarer oavsett positiva eller negativa, är det inte så? JO! inte smart eller

2008-05-06 @ 23:50:11
Postat av: Anonym

är man osmart om man påpekar att folk har något emot ens kläder? smart sagt ;) men självklart ska man kunna ta kritik, positiv som negativ

2008-05-07 @ 12:09:22
Postat av: Elin

Men sluta läs då jävla idiot! Gaaanska tröttsam människa "Stephanie"..

2008-05-07 @ 12:47:26
Postat av: Emil

Jag älskar din blogg :)

2008-05-07 @ 13:47:10
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är hur snygg som helst, så jag hoppas du inte bryr dig vad andra säger.

2008-05-07 @ 14:58:46
Postat av: Anonym

DET ÄR EN BLOGG ; ALLA LÄSER DEN, då får man vara beredd på att FÅ KRITIK och TA KRITIK, INGEN ÄR PERFEKT.Men även få bra kommentarer
Menar inget illa men så är det, gillar de röda converse

2008-05-07 @ 18:46:45
Postat av: ...

denna blogg är i klass med Blondinbellas! Du tror du är så jävla speciell och har koll på allt som är ute och inne. Vem bryr sig om vad du tar på dig idag eller till fest, du ser precis lika dan ut som alla andra med raklugg och converse. Du är inte speciell, tyvärr. De värsta är att du pratar som om du bor i värsta storstaden men du är fast i lilla sandviken och haha i björksätra dess utom...

2008-05-08 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0