that's my minutes

image500

Uppe med (före) tuppen och halv sex på morgonen är man på jobbet i baracken en gnutta trött och lite oseriös

Det gick bra på jobbet idag, gick fort... förmiddag är nog det bästa skiftet skulle jag vilja säga...


Idag har jag tränat som en galning kan jag erkänna mina kära vänner.

Jag var ute och gick 60 minuter efter jobbet, vädret var bra till en början, men stora moln kom fort in och la sig över hela Sandvikens horisont, det såg lite läskigt ut... image501

Men sedan alldeles innan gossip girl började var jag ute på en joggingrunda i trebo, och himmelen var blå och otroligt fager...
image502

image503



Nu ska jag lägga mig och sedan ska jag bege mig till jobbet när mobilen ringer och väcker mig med låten labels or love...

Jag har planerat in en vända till GEFLE imorgon för lite shopping och sedan ska jag träna mina gymnaster...


Men som sagt sova gott nu, och ni med hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: I think you know ;)

Men sedan alldeles innan gossip girl började var jag ute på en joggingrunda i trebo, och himmelen var blå och otroligt fa(Ä)ger...

hihihi, tänk att du skrev fel bokstav :p

2008-05-21 @ 21:12:32
Postat av: inte bara fel på

bokstäverna, även den konstiga människan som skriver!

2008-05-21 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0