as happy as I can be

Dagen i ära har spenderats med Amina och Emina i Valbo där jag hittade en hel del fina grejer bland annat ett URSNYGGT armband från TIAMO... Tvillingarna satte stopp för min shopping idag lite för tidigt känns det som. Märker nu att jag skulle ha behövt köpa de där extra grejerna som de förbjöd mig att köpa. Men blev i alla fall en fika i slutet och det var riktigt trivsamt, fick äntligen prata ut om allt, var bra länge nu, deras lilla tripp i Mallorca verkar ha varit kanon, även om vädret inte var topp, vill UTOMLANDS JAG OCKSÅ...
När vi tre är tillsammans är vi oslagbara, och lite oseriösa men det är då vi är som bäst och har som skojigast...


Imorgon blir det Valbo igen och shopping med Ida den sötnöten, för att dra igång kvällen lite lagom soft med ansiktsmask för att sedan sakta men säkert vanka uppåt mot målet.




Kommentarer
Postat av: j

ditt hår är mer oranget än brun.. ska det vara sÅ??

2008-06-01 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0