snabbspola 2 dagar

Igår gjorde jag inte så mycket, eller jo med tanke på att jag SOV bra länge hann jag faktiskt med en del. Tränade sötungarna, vilket var sista träningen för terminen, uppehåll it izz, vilket även jag tycker ska bli skönt. Därefter drog jag direkt hem till Ida för att sedan dra oss till Jernvallen och möta upp Luuke där vi skådade en fantastisk match SIF-Västerås, där sif hade övertaget, skapade fantastiska chanser med taggade spelare som framförde HETA anfall så som Ida kallade det, vilket även visades på slutresultatet, BRA JOBBAT GRABBAR. OCH, OCH IDAG...




...Idag har jag vandrat runt på stan en vända, hittade ypperliga underwear...

Lite för varmt var det i kläderna då jag misstolka värmetillståndet, som sedan fick revansch på stranden och det var underbart. Nu ska jag ta och sy lite på min gula kjol som förhoppningsvis ska få se världen på lördag då jag och Ida ska försöka få den bästa dagen på länge med sushi, glassig chokladtårta och DRICKA i massor för att sedan om möjligt dingla iväg till stan och möta människor med öppna armar.

Det har varit too long no seen för våran del och nu är det dags att ta igen missad tid för att få en alldeles, alldeles strålande helg och bra avslut på denna veckan på Råsunda då vi ska skåda Sverige-Ukraina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt att ha sådana bilder, helt naken typ. ganska omoget och skämmigt..vad sk det vara fint för, inte direkt något man vill visa oavsett om man är wow, vilket du att tycker du är. så fult!

2008-05-29 @ 23:05:43
Postat av: Anonym

hon har väl sånna bilder för att hon har något att visa upp.. till skillnad från dig som säkert har bristningar och fettvalkar från topp till tå..

2008-06-14 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0