You're rubbing me the wrong way

Idag har jag shoppat som en tok, det blev den fina klänningen som ska användas flitigt i sommar med både gladiators och bergstoppar.

image506
image508


Lite smått och gått från kicks och träningskläder från team sportia.
Så då var det bara att hoppa i träningskläderna när jag kom hem och dra till SGAhallen där jag träffade frida och jenny som satt och snackade om RM-tävlingen som är i sthlm som de ska på med deras gymnaster och vara där hela helgen...

Jag och Frida kom in på lite andra banor och när jag sa:

  

-ja Frida vi ska på bio och titta på sex and the city filmen, förresten vi måste, ska på nått sätt smuggla in Cosmopolitan, det är ingen sex and the city utan Cosmopolitan...


Ett konstigt

-vaaaah, fick jag av Frida... sen sa hon

-jaha, ja vi smugglar in tidningen i väskan, men vaaah!? Ska vi läsa Cosmopolitan och titta på sex and the city filmen samtidigt?


-Vaaaaah, sa jag tillbaka och gav Frida världens hånfullaste blick

-vad snackar du om?


Och vi båda brast ut i skratt, och då menar jag verkligen vi SKREK så mycket som vi skrattade.
Jag menade såklart drinken och Frida BLOND och FEJK som hon är för tillfället, tolkar det på sitt egna lilla sätt. Men du är fan den bästa och roligaste person jag träffat så det gör inget jag älskar dig i alla fall...


ne nu fortsätter jag och tittar på skandalmatchen sen sova

här voltar en av tjejerna
image509

Kommentarer
Postat av: ...

du gör rätt i att dölja ansiktet...

2008-05-22 @ 20:06:48
Postat av: wenn

Nej jag vill se ditt fina ansikte pemris :) finfin klänning!

2008-05-23 @ 13:24:21
Postat av: body?

it could look better if you have 2 things up there!

2008-05-24 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0