I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot


HELT MAKALÖST SNYGGA och snart hoppas jag att dessa snygga är påväg hem till mig. En annan grej som jag såg verkligen hade kommit hem till mig i min inkorg på min mobile var ett sms från en härlig, skön min i din bloggare vid namnet Eldar.
Så då eftersom vi är otroligt bra  vänner tänkte jag länka till den helt sjuka nybyggda BLOGGEN som drivs av fyra skribenter MIN I DIN varsågod jag bjuder på några muskelsammandragningar och det är ju aldrig fel.
Nu lär jag verkligen sova, hörs

Kommentarer
Postat av: Emil

Hello Semris! Mina polare i Gefle undrar vart du hittade dessa snyggingar! :)

2008-12-03 @ 17:13:24
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Semra

Hej Emil och hans polare i gävle!

Dessa skor är från TOPSHOP;-)

VISST ÄR DE FABULÖSA...

2008-12-03 @ 20:57:57
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0