I should be sleeping, but I'm not tired. I think I might create a Blamain. How stupid is that?


Nu är jag tämligen trött ska jag tala om. Borde egentligen sova, men jag har suttit uppe och sytt in ett par jeans och trixat lite med dom. Blev faktiskt rätt så nöjd, från att inte ha använt till att kunna drapera någon gång då och då. Få se om jag kanske drar på jeansen imorgon ska ni få ta en granskning ni med. Jag har även börjat sy en jeansväst, hittade lite kvarlämnat jeanstyg i lådorna, men den är långt ifrån klar. Få se om jag fortfarande har det här SYsuget kvar imorgon då kanske ni får se den redan på måndag. Måste köpa lite nitar och kedjor som jag ska sy fast på den för att få till coola Blamain känslan.
I think I might need a nap now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0