på lördag vill jag ha en STHLM repris... Passion For Fashion GAAH


Ja jag har varit riktigt dålig med uppdateringarna den senaste tiden, men jag har så fruktansvärt mycket att göra. Jag har verkligen fullt upp...

Men det kommer att bli bättre och jag har en rolig grej på G kan jag meddela. Det kommer komma inom snar framtid lite annorlunda och finare bilder att kolla på.

Jag hoppas ni har lite uthållighet min lilla publik.

I alla fall idag klev jag opp 7 med tuppen alltså och skulle iväg för att jobba på skolan, sen direkt efter det väntade jobbet på sandvik..
Samma sak imorgon, jag ska jobba på skolan, stressa till stan efter det för att hämta ut tårtan eftersom det är min sista dag som operatör och sen stressa till jobbet för att avsluta den sista dagen dårå.
Men sen kommer jag ha mer ti dmed uppdatering och sånt som har med bloggen att göra, vilket ni inte vill missa kan jag lova!
nu måste jag iväg och drömma lite innan jag ska ta mig upp för att fylla magen med frukost och en ny stressdag
sov gott hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0