Presidentvalet i USA 2008



Vem vinner presidentvalet i USA? Inatt ska jag och ida valvaka, vilket innebär att jag måste piska mig upp ur sängen 4 i natt. Traska iväg till ida med en "kalldusch", jag fick inte väcka henne sa hon. HAHA HA HAHA

Hon vill inte se mig utanför hennes dörr tidigare än 20 över 5, alltså alldeles innan vi ska åka till jobbet. Men det kan hon glömma jag kommer stå där så tidigt jag bara kan. För vi ska titta på tv i natt innan vi åker och rullar stänger.


Det blev i alla fall en fika efter jobbet med Stina och Ida, vi satt på maragoni och pratade meningslöst om jordens undergång och religion och andra små fantastiska saker i vår tillvaro. Hade på mig min miu miu och det nya metallic, indigofärgade nagellacket.


Nu lär jag återgå till min roliga sysselsättning. Åh det kommer att bli så bra det här.

Bjuder på härliga kort imorgon kan jag lova ;-)


Kommentarer
Postat av: ^^,

Snygg bj dörr där, kanske hade matchat bättre om den var i metallic indigofärg;)

2008-11-04 @ 23:10:12
Postat av: Anonym

Du är så fiin semra :)

2008-11-05 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0