SNO STILEN RAKT AV...


...jag skulle bara ersätta carolines väska med en fransväska.

Ja om ni nu känner mig vid det här laget så begriper ni väl att jag kommer drapera detta så småningom. Snön är gone with the wind snart, men den kommer nog tillbaka lika fort igen ska ni se. Därför vill jag uppmana er att ni ska passa på med det lite lättklädda från topp till tå...
Och jag ser definitivt chanserna där de flesta tror att det är ganska begränsat urval vad det gäller drapering av fina kreationer. Ser på allvar fram emot morgondagens peppande för vi ska väl riva hela taket som Petter en gång i tiden sa.
Nu sitter jag här och väntar in nästa timme i skolan som börjar om 30min ungefär.
Vad händer ikväll gott folks? Jag skulle kanske vilja se en bio? Eller en stjärnfilm bara, de lugna puckarna ikväll...
Hör av er


Kommentarer
Postat av: !!!

riva hela haket...

2008-11-28 @ 21:10:17
Postat av: Anonym

släng händerna i taket, vi ska riva hela haket...

aaah men det var juh så den gick sälvklart, hah:-D

2008-11-28 @ 22:16:29
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0