gå och lägg dig

 
Helt orimligt, jag kan inte somna även fast jag var uppe 4.00 igår.
I alla fall en massa godis och popcorn och coca cola och bio självklart blev det i gävle (inte konstigt att jag inte kan somna, måste ha fått världens sockerchock) Men det var det värt fick ett underbart avslut på veckan...
Låt den rätte komma in såg vi, kanske lite mysko konstiga scener ibland och dåligt slut. Men annars var filmen helt OK, en fin film var det som helhet.
Såg även 2 otroligt fina pälsjackor i skyltfönstret inne på CUBUS, så är du ute efter en tkr jag du ska kika in där.
Ne nu ska jag försöka somna igen, få se om jag lyckas eller om jag ligger med golfbollar till ögon hela natten, (SPÄNNANDE) 
go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0