idag var vi i sthlm på sofis mode




Fruktansvärt tidigt fick jag kliva upp imorse, bilresa till sthlm i sällskap med underbara Ida startades 5.30. Vi skulle ta oss in till Aftonbladet på nått vis och jag kan ju säga att vi var en gnutta nervösa för att vi kanske skulle kunna svänga av vid fel avfart och det skulle kanske ta 100år att ta sig tillbaka. Men resan gick hur bra som helst och vi var king där på motorvägen. I alla fall plåtning för Sofis Mode har jag varit på och jag var läsarmodellen. Väl när vi kom fram kändes det hur bra som helst så fort vi klev in i studion. Oerhört kul var det och Linn Gustafsson (stylisten) var fantastiskt grym lika snygg som på bilderna om inte snyggare i verkligheten. Hår-och makeupartisten Anna Göransson var även hon en pärla.
Blev en vända in till stan men fick endast med mig en broderad kjol från MONKI och en Mötley Crüe t-shirt. Fanns inte så mycket kändes det som, eller så var det jag som var alltför trött för att kunna binda mig till nått speciellt plagg. Jag har haft det otroligt trevligt med Ida i STHLM idag.

Gå in på http://www.pause.se/author/linn/ där du kan läsa om fabulöst snygga grejer men även se fler bilder från plåtningen idag, resultatet kommer om 1 och ½  vecka i Sofis Mode.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt för dig semra:D

2008-10-29 @ 22:36:47
Postat av: Anonym

Shit! Roligt! Det dalar verkligen åt rätt håll för dig tjejen!

2008-10-29 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0