I MINA LÄNGDER JUST NU


Schampo

Balsam

Inpackning

Är från EFFEKT jag har brukat de alla väl, funkar rysligt bra om man har slingor, därför kör jag på samma sortiment ett tag till. Eller ja i alla fall fram tills jag blir brunett igen. Jag kan bara tala för mitt hår, man känner sitt hår bäst själv. Egentligen skulle jag kunna använda vilket billigt skit som helst, med tanke på att jag har en ganska bra kalufs, men jag antar att det är lite mildare för håret att unna det med något lite bättre. Om du är osäker och skulle vilja ha lite "finare" produkter bör du gå till frissan så får de rekommendera nått som passar ditt fjun.

Däremot värmesprayen är från ICA KVANTUM, från märket SF och jag tycker den har normal funktion, kostar runt omkring 100 lappen...

Lycka till med produkterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0