snygga pjucks är snart mina pjucks


Imorgon ska jag träna tidigt så jag bör nog lägga mig nu, eller jag borde ha lagt mig för längesen om jag ens ska orka mig opp imorgon bitti. Efter träningen ska nog jag och Ida in till Valbo jag ska hämta mina fantastiska skor som självklart är specialbeställda från Susanna the boss. Eftersom de inte har kommit ut i butikerna än, fanns inte i sthlm heller, vilket var lite konstigt. Men jag behöver de imorgon eftersom det troligast blir middag hos Johanna min söta tjej med resten av de söta folksen och sen ska vi ut på Kharma. Jag funderar endast att köra på den ärmlösa kavajen, spets bodyn och tights och de nya skorna naturligtvis. Tkr att det skulle vara så snyggt.

Nått i stilen som fashiontoast på bilden undertill

Var sjukt längesen jag var ut i Sandviken nu, så jag ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Gjedemsjo fisk AS

2 par inköpta av oss norskar i brattvåg. byn är väldigt modemedveten och ligger hela tiden steget före... KRAMAR från norge

2008-11-02 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0