THE DIRT, JAG TAR DET LUGNT

Har varit på stan och ränt idag igen, fast denna gång var inget shopping inblandat utan finanskrisen. Nu sitter jag här och smuttar på lite kaffe, svart ska det vara, bara svart. Hur kan vissa säga att de dricker kaffe när de har mjölk i, och socker, och en massa annat skit?

Nu när jag nämnde skit tänkte jag bara berätta om den RIKTIGT STORA SKITEN som är på G.

Jag och Ida satt igår vid fika bordet, eller rättare sagt. Ida satt med mobilen i handen på blocket och surfade, och försökte hitta schysta LP skivor med Mötley Crüe. Och jag stod vid diskhorn och städade efter mig. Och då hände den här skitgrej som är en bra skitgrej, hon typ började skrika, och jag trodde först att det var för att hon fått full träff. Hittat någon PL som var bra och billig. Men nej...

MÖTLY CRÜE kommer till Sverige säger hon bara så där liksom.

I DECEMBER, säger hon igen.

Och jag bara står där fattar ingenting först.

SEMRA VI MÅSTE GÅ säger hon igen.

Ni kan ju tänka er chocken jag fick.

Men det visade sig bara vara sångaren Vince Niel som skulle besöka vårat land när det är som kallast tror jag. I december, den 13 december.

Så nu är det snack om att fara till huvudstaden i december och stimulera Mötley Crües musik live, få uppliva ¼ av the dirt, ¼ av Mötley Crüe.


Kommentarer
Postat av: frans

jaha, så nu är ni helt plötsligt såld på de där bandet för ni råka hitta en bok på jobbet som nån råka läsa osv, coolt. dom har bara funnit huuur länge som helst ändå? asg

2008-10-16 @ 11:50:32
Postat av: haha

jag håller helt med, har man inte vetat vilka de är fören nu då vet ja inte vad man ska ta sig till. Seriöst när ska allt sluta handla om att vara inne för dig? Det är inte ens din stil. Vad är nästa grej? du läser Jenna Jamesons bok och ska åka och titta på henne eller lära dig strippa. vem vet de kanske är jätte inne snart;)

2008-10-16 @ 17:18:58
Postat av: !

...och med hennes trasiga strumpbyxor passar det ju in!

2008-10-16 @ 17:19:56
Postat av: Anonym

Spelar det egentligen någon roll hur och när man upptäcker att man gillar något? Vilka nollor det finns...

2008-10-17 @ 06:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0