Jag rekommenderar

Igår var det 2 tjejer som frågade mig vad för träningspass jag skulle föreslå som bra träning. Då tänkte jag dela med mig min upplysning här med. Om man vill träna på BADHUSET (parkbadet) av de passen som jag kör skulle jag rekommendera Funktionell styrka och Pilates, det är bäst. OCH vill man träna på Jernvallen, i SGA lokalen går definitivt Spinningen och Pushen hem. Så köp ett träningskort eller två kanske och ge järnet.


Nu ska jag städa lite sen ska jag köra step up/styrka på badhuset med ida och därefter ska vi bege oss till kharma med twins för att få i oss några bitar sushi.

Hejdå så länge!


Eller ne, jag skulle även vilja rekommendera Stella McCartney i höst, sjukt jefla snyggt asså!

Vi ses darlingsar


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i björksätra hehehe??????????

2008-09-09 @ 19:12:15
Postat av: Från Sofis Mode

Du skriver alltid som alla andra. tittar i tidningar och sedan tar du de dom skriver och lägger upp de här. Inte första gången du tar något från Sofies mode, hon skriver tydligt i sin blogg likheten mellan hennes skor och stellas and so on.

2008-09-11 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0