KATE MOSS


I oktober då ska jag trimma och färglägga kalufsen igen, fast denna gång vet jag inte alls vad jag vill göra. Vill jag bara kanske göra några till ljusa slingor, och låta luggen växa ut och återgå till min rakbena, eller ska jag kanske färga det mörkare, klippa kortare, uppklippt? Är liksom inte riktigt säker på vad jag vill göra än, och den här månaden kommer att svischa förbi. Kanske är på tiden att hitta något som skulle kunna passa mig!?


Gillar Kate Moss klippning och kulör, men jag skulle nog aldrig våga gå så långt?


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej!

jag tycker du skulle passa fint fint i uppklippt eller som kate moss på bilden, jag har jaft långt hår och det blir rätt tråkigt, liksom så vanligt och tråk nu när det är så fint med nytt. jag gick från lång och blont till kort och mörkbrunt, är helt nöjd och fint till hösten!Våga föryelse! jag gick från

2008-09-16 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0