Hur du klär dig, säger mycket om vem du är.


Har precis just nu satt mig ned och ska njuta av resterande kvällen och dom kommande dagarna som för med sig lite ledighet. Under i princip hela dagen har det varit full sprutt, gått en utbildning för att kunna jobba som försäkringsförmedlare. Sugit åt mig en massa information och det var en bra, rolig, väldigt intressant och inspirerande utbildning. Som en härlig snubbe från sthlm hade, snacka om att kunna mäkla sin grej, dvs. försäkringar och dessutom få oss åhörare att va alerta och mottagliga. Ne jag är grymt positiv, ser verkligen fram emot psykologutbildningen. Därefter fick bilens hjul spinna på bra fort för att jag skulle hinna till SGA-hallen för att träna kidsen. Tävling snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0