Hur lyckas man hoppa över en dag?

Jag har gått omkring och trott att det varit fredag. Hur puckat är inte det då? Har varit helt mentalt inställd på att det är fredag, anpassat mig till vad för tv-program som går en fredagskväll, köpt godis och gjort resterande sysselsättningarna som man brukar göra på fredagar. När jag var förbi Jernvallen under min springvända för att se vad för träningspass lördagen bjuder på. Förstår jag att det är nått som inte stämmer!!!!? Varför är det folk i tärningshallen, när det inte ska vara en själ här? Idag är det fan inte fredag, jag tränade ju barnen igår och dom brukar jag träna på onsdag, vad jag vet? Så det var i grunden där jag insåg hur väck hjärnkontoret kan vara då och då.

MEN SOM SAGT, DET ÄR INTE FREDAG, INGEN FEST, VILL SÄGA!

Bara för att man inte jobbar 2 dagar hoppar man helt plötsligt över en dag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0