kaffe, en macka och elle till frukost tack!



Lykke Li

Morgonen har spenderats med kaffe och elle, hur underbart som helst. Idag = ledig från jobbet, imorgon = ledig från jobbet och sen är helgen välkommen eller vad säger ni?
Få se om man styr nått spektakel till helgen? Jooo men nått, nått blir det...

Igår ringde min kusin, ganska sent och ville ha lite "skönhetstips" till att börja med. Därefter vänder hon frågan..

- Semra skulle du inte behöva en ExtremMakeover?

-Vaah? tkr du jag är så ugly ilda? haha...
-Nej, men jag har den här grejen i skolan och jag vet att du vill klippa dig?
-Jaha, joooo jag vet. Eller jag vet helt seriöst inte nu längre om jag vill klippa mig.
-Joo men du kommer bli sjukt snygg, du måste, även om du vill eller inte vill klippa en bit, DU HAR KLUVNA TOPPAR. Komigen om 2veckor vill jag att du är här.  
Så nu jag ska ned till Småland om 2 veckor och bli "FRÄLST" i håret skulle man kunna säga.

Egentligen har jag ingen aning vad jag vill göra med det, men en bit av längden ska bort och håret ska färgas IGEN, frågan är bara HUR?.

Har ni några förslag så lägg fram dom? Kort, göra om frisyren helt och hållet, toppa lite bara, klippa lugg, slingor, färga mörkare, bli rödhårig, orangehårig... kom med förslag folks, vad tycker ni?  
Nu tänkte jag ta en promenad, hörs later!



Kommentarer
Postat av: Malin

kort!! de skulle passa dig.

2009-04-16 @ 16:27:21
Postat av: linn

absolut inte kort! du har vackert och långt hår, det är inte många som kan ha sånt hår utan att ha en massa löshår! var inte dum och klipp INTE av håret vad du än gör!!!

2009-04-19 @ 00:04:26
Postat av: Anonym

Tycker också kort, var lite egen!

2009-04-20 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0